قوانین و مقررات وب گوهر

استفاده از وب سایت مجموعه وب گوهر( ورود ، پرکردن فرم سفارش ،یا سفارش تلفنی ) به منزله قبول ورعایت کلیه شرایط و قوانین مندرج در این صفحه میباشید. تمام موارد و مندرجات در این صفحه در هر زمانی قابل تغییر می باشد و این حق برای مدیران مجموعه وب گوهر محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی اقدام به تغییر در محتوای این صفحه و بروز رسانی آن نمایند.کاربران ( سفارش دهندگان، کارفرما ) موظف هستند موارد ذیل را با دقت مطالعه و بصورت دوره ای به این صفحه مراجعه و از تغییرات احتمالی آن آگاه شوند.

سفارش دهنده ( کارفرما) به اشخاص حقیقی، حقوقی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود در سایت وب گوهر و یا بصورت تلفنی مبادرت به ثبت سفارش می نمایند، سفارش گیرنده ( مجری )مجموعه وب گوهر به مدیریت آقای سهیل گوهری می باشد .

خدمات ارائه شده توسط وب گوهر شامل طراحی انواع وب سایت تخصصی و حرفه ای اعم از شرکتی ، فروشگاهی ، آموزشی ،پزشکی ،خدماتی ،تولیدی، بازرگانی ،آموزشی و غیره…. به سفارش مشتری و ارائه خدمات تعمیرات،بازنویسی ،پشتیبانی و ارتقاء سئو سایت همچنین طراحی لندینگ پیج،طراحی لوگو،تولید محتوا،تیزر تبلیغاتی، تبلیغات گوگل ادورز ،عکاسی صنعتی ،خرید و ثبت دامین و میزبانی هاست می باشد.

خریددامین از سه ماه تا یکسال متغیر بوده و پس از اتمام مدت اعتبار بایستی توسط کارفرما نسبت به تمدید آن اقدام گردد.و مسئولیت و عواقب عدم تمدید بموقع آن به عهده سفارش دهنده( کارفرما) میباشد و وب گوهر هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

میزبانی هاست از سه ماه تا یکسال متغیر میباشد و در قبال هزینه انجام میشود چنانچه به هر عنوان سفارش دهنده ( کارفرما) از پرداخت هزینه های میزبانی هاست در موعد مقرر امتناع ورزد مسئولیت قطع و حذف سایت به عهده سفارش دهنده میباشد و وب گوهر هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
چنانچه سفارش دهنده ( کارفرما) دسترسی کامل به سایت را بخواهد از زمان تحویل نام کاربری و رمز ورود سایت تمامی مسئولیت سایت به عهده کارفرما بوده و مجری (وب گوهر) هیچگونه مسئولیتی در قبال سایت فوق را نخواهد داشت.

قبل از ثبت سفارش حتما از امکانات ،قیمت ها ، نحوه پرداخت و مدت پشتیبانی طبق پکیج های موجود در سایت مجری مطلع و سپس اقدام نماید
در صورت انتخاب و تکمیل فرم سفارش برای سفارش دهنده طبق تعرفه های موجود در سایت مجری که شامل چهار پکیج می باشدپیش فاکتور صادر و ارسال میگردد.مدت اعتبار پیش فاکتور صادره از تاریخ صدور 10 روز کاری و مدت زمان پرداخت پیش پرداخت سه روز کاری از تاریخ تایید پیش فاکتور توسط سفارش دهنده می باشد.

مدت زمان اعلام شده در پکیج های مجری برای تحویل سایت بر اساس روزهای کاری بوده و منوط به پرداخت وجه تحویل و ارسال مدارک درخواستی توسط کارفرما میباشد.

نحوه پرداخت و تسویه وجه سفارشات طراحی،بازسازی و تعمیر سایت 50% مبلغ همزمان با شروع کار و30% مبلغ طی دوره طراحی و 20% باقیمانده زمان تحویل کار میباشد.

در خصوص هزینه های ارتقاء سئو سایت جهت همراهی و مساعدت با سفارش دهندگان 30% مبلغ کل قرارداد در زمان انعقاد قرارداد و الباقی طی 9 قسط مساوی از پایان ماه اول بصورت ماهیانه دریافت میگردد.

سفارش دهنده (کارفرما) در صورت پرداخت پیش پرداخت و شروع کار حق فسخ یکجانبه سفارش را نداشته و بایستی کل مبلغ سفارش را پرداخت نماید در غیر اینصورت سایت تا تسویه بدهی نزد مجری خواهد بود.

در خصوص سفارشات ارتقاءسئو چنانچه سفارش دهنده(کارفرما) در پرداخت اقساط ماهیانه بمدت 5 روز تاخیر نماید توافق (قرارداد فی مابین) لغو و کارفرمابایستی 50% مبلغ کل قرارداد را به مجری پرداخت نماید و سایت سفارش دهنده تا زمان تسویه بدهی نزد مجری خواهد بود و از دسترس کارفرما خارج می گردد.

چنانچه بدهی و اقساط معوقه ظرف مدت یکماه پرداخت نگردد سایت به تملک مجری در خواهد آمدو کارفرما حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت و وجوه پرداختی کارفرما عودت داده نمی شود.

ارائه پشتیبانی سایت رایگان طبق پکیچ های طراحی وب سایت مجری از سه تا دوازده ماه میباشد و شامل تهیه نسخه پشتیبانی دوره ای و منظم از سایت،بررسی و رفع مشکلات فنی احتمالی سایت،افزایش سرعت سایت میباشد و پس از اتمام مدت طبق تعرفه های اعلام شده خدمات پشتیبانی ارائه میگردد.و چنانچه نیاز به تغییرات یا افزودن و یا تولید محتوا و ….. باشد بایستی برآورد هزینه شده و پس از پرداخت مبالغ اعلام شده توسط سفارش دهنده توسط مجری انجام خواهد شد.

ارائه خدمات پشتیبانی همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 الی ساعت 21 میباشد.

چنانچه سایت درخواستی سفارش دهنده(کارفرما) آماده تحویل باشد و کارفرما نسبت به تحویل و تسویه حساب حداکثر بمدت 10 روز از زمان اعلام مجری اقدام ننماید روزانه 10% مبلغ کل قرارداد به عنوان جریمه برای سفارش دهنده محاسبه و منظور میگردد و تا تسویه کامل سایت به سفارش دهنده تحویل نخواهد شد.

مسئولیت سایت های که بر روی سرور مورد تایید مجری نباشد به عهده مشتری میباشد.
هرگونه مشاوره در خصوص طراحی سایت رایگان بوده ولیکن برای مشاوره اختصاصی ارتقاء سئو برای هر ساعت مشاوره کارشناسی مبلغ 5.000.000 ریال و برای هر ساعت مشاوره مدیریتی مبلغ 6.000.000 ریال دریافت خواهد شد.

در صورت درخواست انتقال سایت از روی سرور مجری بابت انتقال مبلغ 15.000.000 ریال اخذ میگردد و سپس نسبت به انتقال اقدام میگردد، و در صورت داشتن مانده بدهی بایستی بدهی تسویه گردددر غیر اینصورت تا تسویه بدهی انتقال انجام نمی گردد.
کلیه کسورات قانونی به عهده سفارش دهنده ( کارفرما) میباشد.

با ثبت سفارش در سایت مجری ، در خواست تلفنی ، پرداخت پیش پرداخت ، اولین پرداخت سفارش دهنده (کارفرما) کلیه قوانین و مقررات موجود در سایت مجری از طرف سفارش دهنده ( کارفرما) قبول و مورد تایید قرار میگرد.

حقوق و مالکیت معنوی تمام ،محتوا،طراحی سایت های طراحی شده به وب گوهر تعلق داشته و بدون مجوز استفاده یا تغییر در آن ممنوع میباشدو تمام سایت با امضاء وب گوهر خواهد بود . چنانچه سفارش دهنده خواهان حذف نام وب گوهر باشد و یا بدون اجازه وب
گوهر امضاء وب گوهر را حذف نماید بایستی مبلغ درخواستی وب گوهر را پرداخت نماید.

هر گونه اختلاف ،دعاوی قراردادها راجع به آن از جمله انعقاد، فسخ تفسیر و اجرای آن ابتدا توسط طرفین و در صورت عدم توافق به سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران ارجاع و حکم صادره قطعی و برای طرفین لازم اجرا می باشد.